Zakoupena 5. října 2004, na inzerát, v Brně - Vinohradech, cena: 15 000 Kč. Oktávie byla nabouraná na levý přední blatník, který bylo nutné vyměnit. Jinak se jednalo o porenovační stav, přičemž renovaci je třeba označit za značně odfláklou. Rezavé prahy, upadávající šrouby, sjeté brzdové obložení, naprosto neseřízené všechno, co se seřídit dá, až na motor, ten chodí stále jako hodinky, až na několikeré vyměnění karburátoru. Zajímavá je současná spotřeba, kterou se mi ochuzením akcelerační pumpičky a použitím menší trysky (115) podařila stáhnout na běžných 6,7 l/100km. Spotřeba oleje (používám M6A, jako ostatně do všech mých strojů) je zanedbatelná. Ani nejsem schopen ji změřit. Větší množství uniká kolem řemenice na klikovce, kde je jen labyrint a náhrada za gufero je prakticky nemožná. S Oktávkou neváhám podnikat dálkové jízdy, jako například zájezd do Italských Dolomit v září 2005, který Oktávie zvládla na výbornou. Bez problému zvládla se čtyřmi lidmi a plným kufrem bagáže jet 30 km na jedničku po Grossglockner Hochalpenstrasse až na rozcestí pod Edelweisspitze, do nějakých 2500 m n.m.
Oktávkou lze přepravit leccos. Po vyndání zadních sedadel jsem přepravil 50 ks krytokořenných sazenic metrových jilmů v kontejnerech 15x15 cm:
právě hotová: víkendový výlet do Dolomit, září 2005: veze poklad, červenec 2006:
V létě 2008 jsem s Oktávkou absolvoval svou třítýdenní studijní stáž v italské Florencii a pří té příležitosti si zajel na výlet do Říma - zatím můj nejvzdálenější dosažený bod po ose.
Trochu si akorát dynamo zazlobilo (spíš dost - několikrát přepálený stator i rotor a zadřené ložisko) opravy u pláže téměř tradiční :-D
Oktávka připravená na prodej (28. 7. 2010):
Octavii jsem dne 13. 7. 2010 prodal panu Jiřímu Kortánovi z Příbrami. Ať mu slouží alespoň tak dobře, jako mně, myslím, že u něj bude šťastná :-(