ČZ 150c r. v. 1952

céčko

V srpnu 2001 jsem zase v Litvínovicích na burze neodolal a ze 150 na 130 Kč usmlouval a koupil rám ČZ 150c. Postupem času jsem jen tak mimochodem posháněl pár dalších dílů, až z toho nakonec vznikl celý motocykl. Zajímavý je původ jednotlivých dílů: Motor pochází z ČZ 125 "Skot" ze Slavče, kde nebyl původní. Kvůli obutí Barum Super Sport jsem v jednom brněnském bazaru koupil za 400 Kč dvoukolák, který jsem zul a nechal ho zadarmo přímo v bazaru. Jeden kastlík je budějcký, ještě co mi zbyly z Peráka, blatníky pochází z překopané ČZ 125t od Pečmanů z Křemže, nádrž a některé drobnosti jsem koupil na burze v Brně, přední vidlice jsou z burzy ve Zloníně, jedno kolo z Kamenice nad Lipou, druhý kastlík a kryt řetězu od Bezdreva, jeden zadní kluzák z Boršova, druhý z Hluboké, pár drobností z burzy na Máji, zadní osa a sytič z Plavu a jeden tlumič výfuku od Kalouse z Dubence. Nenáročná renovace proběhla během srpna až října 2003. Jestli si myslíte, že takhle poskládaný motocykl musel přijít neúměrně draho, jste na omylu. Celkové náklady (ovšem nepočítám benzín, nikdy jsem nejel jen pro díly na Stopaďoura, bral jsem je jen že byly) činí včetně renovace 3 610 Kč.

nahromaděný "Stopaďour":   

po renovaci: